[D66] Willem de Ridder

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Tue Jan 10 03:58:33 CET 2023

Van Paradiso naar Paradosis...

Iedere gemeente is in wezen onvrij. Ik krijg deze week twee
belangrijke gesprekken. Allereerst hoe verder met die
K-zorgmachtiging. Ten tweede heb ik een vette klacht neergelegd bij
het VVGI, dat beter hernoemd kan worden in de 'vrije vereniging
geestelijk instituut'. Van Gogh zou, als hij nog leefde, zich
doodschamen dat zijn naam verbonden is aan dit notoire instituut.

De psych die momenteel regeert over mijn 'vrijheden' heb ik eerder
voor de rechter gesleept wegens grove mishandeling door me een paar
nachten in een isoleercel te gooien. Ik had het lef een verkeerde
opmerking te maken en toen kwamen ze me met 8 man waaronder 2
zorgbeveiligers me richting cel dirigeren. Je kan raden welke kant de
rechter koos. In een kliniek, dat zal jullie mogelijk verbazen, is er
geen vrijheid van meningsuiting noch mag je de 'waanzin' vrijelijk
uiten.

A.s. vrijdag volgt misschien een beslissing om naar 'de hel' van CDMX
te vluchten met zijn uitlaatgassen, vervuild water en gevaarlijke
bendes. Ik zal dan proberen asiel aan te vragen bij het COMAR, echter
je raad het al, de kans dat je als psychiatrisch vluchteling erkend
wordt is zeer klein. Zal wel een directe retourvlucht worden. Er is in
de geschiedenis slechts 1 geval bekend van een Jamaicaanse die naar
Canada vluchtte wegens psychiatrische vervolging en daar als zodanig
erkend werd.

Als je CDMX prefereert boven pretpark Nederland, dan moet er iets aan
de hand zijn niet?

Stay tuned, ik zal op deze lijst verslag doen...

R.O.