[D66] Crises van de Week: Brievenbuscrisis, Daklozencrisis, Pinautomaatcrisis, Rattencrisis, Winkelophefcrisis & Milieu-gewap

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Jan 1 12:09:35 CET 2023

Wie tegenwoordig in Amsterdam een brievenbus of pinautomaat zoekt, kan
lang blijven zoeken: De meeste zijn verwijderd. Zelf ken ik nog maar 3
brievenbussen en 1 pinautomaat in Amsterdam. Gaat wel lekker zo, toch ?

De afgelopen jaren neemt het aantal ratten (en muizen) in Amsterdam
zienderogen toe,
   https://www.google.com/search?q=ratten+site%3Aparool.nl
Politiek-correcte milieuwappies/politici hebben er wat op gevonden in
het kader van het creeeren van zoveel mogelijk crises: Ratten mogen niet
langer met gif bestreden worden,

https://nos.nl/artikel/2458239-rattengif-in-2023-aan-banden-de-kogel-als-alternatief
Reden: Dan gaat het niet goed met de roofvogels in ons land (geen grap,
wappies denken er echt zo over).

Het aantal daklozen neemt schrikbarend toe nu een Nederlands paspoort
niet langer het recht op wonen garandeert in ons land. Men zal
tegenwoordig maar als dakloze op een bankje buiten moeten slapen met al
die ratten. Niet erg fris. Bij mij in de buurt (Vondelpark) zijn 2
opvang-huizen voor daklozen. Toen ik er vanmorgen 1 daarvan passeerde,
stond er een aantal daklozen buiten. Er stopte een politie-auto maar
datgene dat ik verwachte (arrestatie) gebeurde niet: Er stapte een agent
uit met een grote doos die hij bij het groepje neerzette. De doos zat
vol met eten. :-)
Op zich wel leuk - bravo politie - maar er dienen natuurlijk woningen
voor daklozen te zijn en een recht op een inkomen. Maar Paternotte
pleitte onlangs in een TV-debat met Marijnissen bij Nieuwsuur voor het
*opvoeren* van het aantal immigranten (echt waar, zoiets verzin je niet)
terwijl Nederland in een immigratie-crisis zit.

Op dezelfde fietstocht vanmorgen viel het mij op dat er met nieuwjaar
weer een aantal lege winkels is bijgekomen. Goed dat het gaat in ons
land - leve de EuroUnie !

Het valt trouwens op hoeveel crises te maken hebben met het onwrikbare
geloof van de milieuwappies...
- CO_2, klimaat en zeespiegelblabla
- Ratten en muizen
- Stikstof en woningbouw
- Wolven - thans ook in dorpen en steden
Schijnt allemaal te moeten van 'Brussel'. Begrijp-u-wel ?