[D66] GEO-P versus GEO-I

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Mon Aug 28 08:20:09 CEST 2023

L.S.

Iedere politicus weet wat geopolitiek is. Maar niet iedereen weet dat
geo-intelligence verschillend is van geopolitiek. Iedere Europeaan weet
dat de Europese landen hemelsbreed van elkaar verschillen zodra je de
grens oversteekt. Wat ook niet iedereen weet dat iedere Europese staat
een andere klankkast heeft. Geluid heeft over de grens andere
propagatie-eigenschappen, wat zich laat kenmerken door de articulatie
van de lokale taal. De referentie waar ik dat gelezen heb houd u van me
te goed. Waarschijnlijk was in het in de Dikke Daniëls.

R.O.