[D66] Bij de dood van de rechtsstaat: Integriteit Weski niet ter discussie (14)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed Apr 26 09:21:39 CEST 2023

Ik twijfel geen moment aan de integriteit van Weski. Ze is in de tang
genomen door de orangisten binnen het OM, en niet door het criminele
milieu van de mocromaffia. En die lijntjes binnen het OM gaan hoog. (Het
blijft natuurlijk speculeren wie hier achter zit) Weski, als archealoog
van de waarheid, is overduidelijk een parrèsiast en die kunnen ze in een
staat als Hollandland missen als kiespijn in het huidig tijdsgewricht.
Het is mogelijk dat Weski op geheime MIVD/AIVD informatie is gestuit
(zoals de Telegraaf berichtte over de uitlatingen van een militair van
het Korps commandotroepen) dat wel eens tot vrijspraak of
strafvermindering van T. zou kunnen leiden. ... en is het niet toeval
dat Weski's kantoor in R'dam is, en morgen, Koningsdag eveneens in
Rotterdam wordt gehouden? Ik speel hier even de Sherlock Holmes.

Mijn gedachten gaan morgen niet uit naar het dubieus feestgedruis in
Hollandland maar naar Inez Weski, de laatste criticaster van een
ontspoorde en nu post-mortem rechtsstaat!

R.O.