[D66] De nieuwe censuur: ze verbieden geen ideeën, ze drukken ze weg

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Apr 17 11:11:53 CEST 2023

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Het is ook uitkijken als je weer eens met een Wierd Duk Telegraaf
> artikel
> of de extreem-liberale Elsevier komt aanzetten op deze lijst

Ik lees 'alles'. Dwz: Kranten en weekbladen. Twitter en Facebook lees ik
zo goed als nooit. Ik ben verzot op Podcasts. Van de week trouwens:
Rondom het Kamergebouw liggen sluipschutters achter de ramen die burgers
onder vuur kunnen nemen die politici zouden aanvallen. Ik meen dat het
in Joost Vullings & Xander van der Wulp werd beweerd.

Kijk op (ik vind de door jou genoemde Duk juist een van de aardigste.
Van Rossem vind ik ook beluisterenswaardig ook al is de man
aartsconservatief),
   http://www.fluks.combidom.com/fluksweb/podcasts.htm

Marc Fluks, Amsterdam