[D66] Toespraak Putin

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Sep 30 12:12:45 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Waarom zou Rusland de pijpleiding opblazen als het gewoon de kraan kan
> dicht draaien?

Het is oorlog dus echt alles kan propaganda zijn. Het beste is derhalve
om niets te geloven (vooral niet het NOS Journaal want hier gaat men
gewoontegetrouw voortdurend in de fout).

In de ON-uitzending van 15 september 2022 waar deze week zoveel over te
doen zij,
   https://www.npostart.nl/ongehoord-nieuws/15-09-2022/VPWON_1339274
gaf men een juist overzicht van de voorgeschiedenis van de oorlog in
Ukraine. Politiek-correcten willen dat dit verdonkeremaand wordt omdat
het aantoont dat zijzelf - als Eurofielen - schuld hebben aan de oorlog
en niet Putin. Ik heb hier zelf ook wel eens iets over opgemerkt. Ik ben
niet gehersenspoeld en weet nog steeds wat ik destijds meegemaakt heb
terwijl bij velen het geheugen is aangepast geworden richting het
meest-wenselijke (dit is de ware betekenis van 'transitie' en
'reincarnatie'). Kwestie van 1984.

Dit zou wel eens de reden kunnen zijn waarom de overige omroepen over
juist deze uitzending vallen, hierbij een ander onderwerp (rascisme,
Bij1, negers die blanken molesteren) noemende. Kwestie van wegkijken,
kwestie van propaganda. Ze benoemen dan zelfs niet datgene waarom zij zo
fel tegen deze uitzending gekant zijn.

Inmiddels gaat Von der Leyen weer eens flink te keer. Dankzij
geestelijke dwergen als zij met hun idiote sancties gaan wij,
Euroburgers, thans naar de ratsmodee. We hebben thans de hoogste
inflatie sinds de Tweede Wereldoorlog maar ze is kennelijk nog niet hoog
genoeg. Het moet erger en dit zal de Eurofielen met hun pathologische
afkeer van het de-escaleren zeker lukken.