[D66] Preemptive strike on Russia and China!

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Sep 23 16:37:01 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> NOW, not tomorrow want dan zit ik op het vliegtuig naar CDMX.

...in dit geval ga je er wel gemakshalve van uit dat er geen warheads op
Mexico City gericht zouden zijn...

Wat mij verbaast is dat al die oorloghitsers bij ons in het Westen er
even gemakshalve vanuit gaan dat Rusland volledig verslagen zal worden
en dat Putin vervolgens plaats zal maken voor een pro-westerse Russische
president. Dit lijkt mij vergezocht (wens is de vader van de gedachte en
zo). Waarschijnlijker is het dat Putin pas naar de nucleaire optie zal
grijpen nadat zijn troepen volledig verslagen zullen zijn (gesteld dat
zulks ooit gebeurt). Voordat het zover is zullen er wel wat Euro-Unie
hotemetoten worden opgeruimd want hier zijn de Russen immers goed in.

Al die gekken gaan zo vreselijk met de hakken in het zand staan. Men kan
beter zoeken naar een oplossing waarbij niemand verloren heeft.