[D66] Niet mijn oorlog

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sun Sep 18 08:37:04 CEST 2022

Het conflict tussen Rusland en de Oekraïne is zeker niet mijn oorlog.
Het is net zover weg als het conflict tussen Armenië en Azerbadijan. In
de beleving van de eurofielen en oorlogsmodernisten is het natuurlijk in
hun Europese achtertuin. Je zult zien dat in de speech op 'prinsjesdag'
dit conflict weer prominent de boventoon zal voeren. De extreme
investering in defensie is een grof schandaal en de de prelude tot de
totale catastrofe. Het is een bekende politieke afleidingsstrategie om
de aandacht van binnenlandse problemen weg te leiden naar de
buitenlandse oorlog en vijanden. Momenteel voert de NOS weer de kop
"Vergeet ons niet¨ over het verwoeste Marioepol. Need I say more? Niet
mijn oorlog. Mijn oorlog betreft die tegen de modernisten,
ecomodernisten, technofixers, iatrocapitalisten en oorlogshitsers. Lees
Zerzan, hij heeft de beste diagnose van onze wereld.

R.O.

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Zerzan