[D66] Geen Spaans

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Sep 16 11:25:43 CEST 2022

Ik beschouw deze lijst niet meer als een D66-lijst, meneer.

Een beetje meer respect voor deze wereldtaal dan altijd fucking English.
De Nederlandse taal is morsdood, muerte. Op 2 November kunnen we de
Nederlandse taal ritueel begraven met dank aan de Universiteiten en
Loekie de Leeuw.,

R.O.

PS: Als Limburgs een schrijftaal was, hadden jullie me zeker ook er al
lang eraf gemieterd haha...