[D66] Timmermans verbreekt het zwijgen

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Mon Sep 12 10:36:09 CEST 2022

Nederlands Limburg of Belgisch Limburg?

Een onafhankelijk Groot Limburg, een tweede Luxemburg, is niet eens zo'n
slecht idee. Want laten we eerlijk wezen: het moreel en politiek verval
in Holland ook bekend onder de naam Nederland is dusdadig dat je niet
meer geassocieerd meer wilt worden met die smerige rivierdelta. LIMBURG
HOUDT DAAR OP, WAAR NEDERLAND BEGINT (DE JURE SINDS 1839).

R.O.

http://www.limbeurg.nl/