[D66] Everybody's age plus birth year equals...

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sat Sep 10 13:24:40 CEST 2022

beet genomen ha!

Wat is eigenlijk een jaar als zowel Ptolemeus als Copernicus het bij het
foute eind hebben en de aarde helemaal niet om de zon draait, en de zon
niet om de aarde? Maw als heliocentrisme niet geheel correct is? Met
enige fantasie kun je Ptolemeus en Copernicus verzoenen. De aarde draait
een jaar om de zon, en het eropvolgende jaar draait de zon een jaar om
de planeten. De theorie van het obscuur helio-geocentrisme.

R.O.