[D66] Hyperinflatie

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Sep 6 10:09:36 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>
> Is de term hyperinflatie al gevallen?

Hoogervorst voorspelde in mei 2020 (!) datgene dat thans gebeurt,
https://www.elsevierweekblad.nl/opinie/opinie/2020/05/op-naar-een-intelligente-euro-759177/
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/hans-hoogervorst-als-de-centrale-banken-zo-doorgaan-loopt-het-geheid-slecht-af~bbec1a69/

Zelf heb ik hier talloze keren hetzelfde voorspeld. Het is gewoon
middelbare-schoolkennis. Niets bijzonders. Iedereen had het kunnen
weten.

De eurofielen geven thans Putin de schuld. Hun zoveelste leugen. Ze
beweren thans in hun media dat Putin de EuroUnie zou *chanteren* met
zijn gasboycott. Aan-me-hoela. *Eerst* waren er sancties en *daarna*
kwam de gasboycott. En *eerst* probeerde de EuroUnie Ukraine in te nemen
(we hebben er in Nederland nog een referendum over gahad maar de
eurofielen schoven de uitslag hooghartig terzijde en kwamen met Ruttes
*inlegvel*) en *daarna* probeerde Rusland - met geweld - hetzelfde.
Jaren geleden heb ik hier al opgemerkt dat er op Ukrainse
overheidsgebouwen de Eurovlag wappert (ik gaf ook de foto's). Het is
volkomen duidelijk wie er verantwoordelijk zijn voor wat er thans
gebeurt. Met een dergelijke constatering is men nog geen Putin-vriend.

Mensen moeten niet gecompenseerd worden voor de gevolgen van de
eurowaanzin, de waanzin zelf moet *ophouden* en de leugenachtige
eurofielen moeten opdonderen. Als dit niet gebeurt dan klopt er geheid
revolutie aan de port. De onvrede is nu al gigantisch en als mensen
alles wordt ontnomen dan slaan ze keihard terug.

Daarenboven zien we thans waar de waanzin van de milieuwappies zoal toe
leidt. Jarenlang hebben ze dwarsgelegen en thans zien we de consequentie
van het niet bouwen van kerncentrales. En de milieuwappies raaskallen
maar door met hun klimaat- en stikstofblues. En wat krijgt de burger
voor alle offers die men - verplicht - moet brengen aan het
inflatiespook hiervoor terug ? Homoseksualiteit, homoseksualiteit en
homoskesualiteit - de media staan er bol van. Er zijn zelfs
homo-zebrapaden. Oost-Europa - en dus ook Rusland - lacht ons uit om
zoveel domheid.