[D66] WRR rapport: Overheid niet voorbereid op coronawinter (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #943, addendum)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Mon Sep 5 15:02:40 CEST 2022

On 9/5/22 14:44, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Ik ben 5x geprikt.

Das niet gezond voor je natuurlijk immuunsysteem. Ik trap niet in de val
van de zwaar gemanipuleerde virologie van Big Pharma en politiek.

> De overheid zou zich moeten voorbereiden op een hongerwinter die
> gekenmerkt wordt door een exploderende inflatie en een koudegolf. Dit
> zagen we eerder in de U.K. Mensen moesten kiezen tussen een warm huis
> of voedsel. Kozen ze voor het laatste dan vrozen ze dood.

Met een paar wollen dekens vries je niet zomaar dood. Ik heb zelf ook
nog zo'n Russische berenmuts, dus goed voorbereid... De hitte speel me
meer parten binnenshuis. Geen airco... (PS: In Limburg zijn ze
knettergek geworden met het starten van een discussie over een
kerncentrale bij Chemelot)

René Oudeweg