[D66] Democratische zelfsabotage

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed Oct 19 12:28:25 CEST 2022

Dan heb je mij nog niet goed gelezen. Ik 'zit' niet bij een of andere
partij, ik ben politiek dakloos maar niet te beroerd om een sabotagestem
uit te brengen op de politiek technoloog Baudet om de status quo - het
kartel in Baudets woorden -  in de wielen te rijden. Dat mijn
anarcho-primitivisme zich niet rijmt met het FVD neem ik op de koop toe.
Baudet is een nuttige idioot, de prikkabouters van D66 niet.

R.O.