[D66] Democratische zelfsabotage

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Tue Oct 18 21:07:24 CEST 2022

Ik geef Baudet en het FVD volkomen gelijk dat de TK niet mag stemmen
middels een illegaal gevormd college over een lid van het parlement. Dan
is het inderdaad lettelijk de dictatuur van de meerderheid.

Mijn stem gaat de volgende keer naar Baudet, omdat hij het destructieve
spel, wat nog doorgaat voor democratie in het zwaar zieke Nederland,
goed beheerst en niet omdat ik radicaal rechts zou zijn. Een
sabotagestem en geen ideologische proteststem. Zijn liefde voor boeken
en bibliotheken is ook een plus.

De andere vraag die je kunt stellen of we de rechtsorde in
bananenrepubliek Nederland nog serieus moeten nemen en de Staten Der
Generaal beter kunnen schenken aan dierentuin Artis...

Constructieve consensuspolitiek in hollandland heeft toch geen enkele
zin meer?

R.O.