[D66] Onderzoeksraad OVV komt met tweede rapport over coronacrisis (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #882, addendum) 2

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Oct 12 11:21:14 CEST 2022

VWS/RIVM blijken onbekend te zijn met het effect van de eigen
coronamaatregelen want ze wilden deze domweg niet monitoren. Verbaast
mij miets want men loopt bij VWS/RIVM nu eenmaal liever achter de feiten
aan.

Op zich is het ook weer niet zo erg: Wie het wel wil weten, leze
buitenlandse studies.

Ook merkt het OVV op dat Van Dissel het vertrouwen van de bevolking in
het coronabeleid heeft ondermijnd en aanbevelingen naast zich neer heeft
gelegd. Doet men trouwens nog steeds. En de data wordt ook nog steeds
vervalst.

Ik houd de data nog steeds dagelijks bij. Surf naar,
   http://www.fluks.combidom.com/fluksweb/SARSCoV2.txt
en schrik je te barsten... Er zijn tegenwoordig vaker 'storingen' dan
geslaagde registraties. Om nog maar te zwijgen van negatieve aantallen
besmettingen en doden.

...en dan al die pseudo-wetenschappelijke leugens van Van Dissel in het
parlement...

Marc Fluks, Amsterdam