[D66] De Andere Krant

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Tue Nov 22 12:42:39 CET 2022

Ik geloof niet dat De Andere Krant een pro-Russische outlet is zoals jij
impliceert. Het krantje krijg ik wekelijks in de bus en het is ook snel
gelezen.  De desinformatie komt tegenwoordig van alle kanten.

Was het niet Hugo De Jonge die de 'Denktank Desinformatie' oprichtte?
Deze denktank heeft een vertrouwelijk karakter en bestaat uit minimaal
35 prominente influencers, die zich mengen in het publieke debat op
social media, televisie, in kranten en vakbladen. Deze deelnemers,
waaronder wetenschappers en communicatie-experts, beïnvloeden het
publiek over de vermeende positieve effecten van coronavaccins, in
samenwerking met onder andere RIVM, CBG, GGD, Lareb, IVM, IGJ en
techbedrijven zoals Facebook, Google, YouTube en Twitter.

R.O.

**