[D66] De nieuwe Joden: de ongevaccineerden

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Nov 6 09:20:38 CET 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>
> Dat de nieuwe Joden de ongevaccineerden zijn moet toch onderhand
> duidelijk zijn. >Misschien is die Icke daarom wel met opzet in het
> daglicht gezet om het >narratief te beïnvloeden in antisemitische
> richting.

Icke zou vandaag in Amsterdam ongevaccineerden gaan toespreken en zou
tegen Joden zijn - dus precies het tegenovergestelde.

Als ik het goed heb begrepen wordt Icke van antisemitisme beschuldigd
omdat hij tegen Aziatische niet-joden zou zijn die zich Palestina-joden
noemen. Dit zou in een boek staan waarvan de tekst verloren is gegaan en
dat geschreven is door Herman Wirth, een zweverige Nederlandse SS'er van
de Ahnenerbe,
   https://en.wikipedia.org/wiki/Herman_Wirth
   https://en.wikipedia.org/wiki/Ahnenerbe

Vandaar.