[D66] ...Amalia gaat studeren...

RO jugg at ziggo.nl
Mon May 30 13:58:31 CEST 2022

Een studie economie is weggegooid geld... Heeft meer gemeen met een
frontale lobotomie, economie dan.In elk geval is ze geen filosofe want
die houden zich over het algemeen verre van de politiek.

Mijn 'politieke activiteiten' op deze lijst zijn ook meer een
rookgordijn. Ik zit hier om veel andere redenen dan politiek alleen.

De PPLE studie , alhoewel het klinkt als 'people' heeft dacht ik weinig
gemeen met de humaniora.

R.O.

BTW: ik heb een nieuw boekje gepubliceerd: "Zuivere flux" (vuur).

https://eidosparadosis.weebly.com/