[D66] Propaganda

jugg at ziggo.nl jugg at ziggo.nl
Tue May 10 23:34:32 CEST 2022

Hoekstra is een brandstichter net als Liz Truss. Hij gaat zijn buitenlandbeleid drastisch aanpassen. Meer wapens, meer geopolitiek. Han ten Broeke in Nieuwsuur had het over een 'napoleontisch moment' voor Europa. Dan weet je wel hoe laat het is als ze zeggen dat de tijd van pappen en nat houden voorbij. Bereid je maar voor op oorlog.

De voedselprijzen stijgen ook nog. Alle indicatoren staan op rood.

Wat is uw eerste uitwijkland buiten Europa?

R.O.