[D66] Propaganda

jugg at ziggo.nl jugg at ziggo.nl
Tue May 10 04:22:36 CEST 2022

 Het zal niemand ontgaan zijn dat de pro-Oekraïne propaganda en de anti-Russische stemming zich verder uitgebreid hebben.Bij de NOS lees je alleen maar pro-Oekraïne commentaren. En wat doet die visieloze ritselaar Rutte eigenlijk door het Oekraïne parlement toe te spreken? Het gaat zich wellicht weer om het MH17 trauma, waarvan nog steeds niet vaststaat of het een false flag operatie was.

 Ik vind de pro-Oekraïne commentaren en de wapenleveranties zum kotzen. Wie de film Babi Yar gezien heeft weet dat de Oekraïne bij de inval van de Nazi's in WO2 zonder enige wroeging de hitlergroet uitbrachten en zich conformeerden aan de nazi-ideologie.

 Dat in Russische optiek het het westen en de NATO medeplichtig is aan de oorlog is volkomen begrijpelijk. De uitbreiding van de NATO is meer gebleken dan zomaar provocatie.

 In Venlo hangt bij het gemeentehuis ineens de Oekraïnse vlag. Politiek correct allemaal.

 De toespraak van Poetin gisteren was nog in zekere mate ingetogen. Het lijkt me verstandig dat het westen niet verder provoceert met pro-Oekraïne wapenleveranties. Opnieuw een proxy-oorlog
  starten aan de buitengrens van Europa is spelen met vuur. Poetin had Europa de oorlog kunnen verklaren. Sta daar eens even bij stil.

 R.O.