[D66] Afdruipkaars: Woke slaat toe

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Sun May 1 12:08:47 CEST 2022

Het is denk ik meer totalitarisme. Iedereen moet hetzelfde denken. Niemand
mag nog een eigen mening koesteren. Taal, beroepen, media, universiteiten,
politiek, ze moeten worden gezuiverd van het foute gedachtengoed. In naam
van de millennials.
En er zitten ook marxistische kantjes aan. Wokies maken vaak verbindingen
met anti-kapitalisme en anti-globalisme.
Maar goed, marxisme, totalitarisme, fascisme, what's in a woke name?