[D66] Ukrainecrisis: Verliezers referendum kijken ideologisch terug

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sat Mar 12 15:38:59 CET 2022

Blij dat ik kritisch Eurofiel ben.
De huidige EU is nou niet direct wat Robert Schumann en Jean Monnet bedoeld hadden toen ze er aan begonnen dacht ik zo.

Maar met een geschifte ex-KGB agent in het Kremlin, een oude opa in het Witte Huis, een clown op Downingstreet 10 en een mislukte minister van defensie als EU leider vraag ik mij toch af waar het met deze wereld heen moet.
Mijn grote vraag/angst blijft: wat gaat de EU doen als die gek in het Kremlin straks Finland en/of Zweden binnen trekt.

Ernst Debets/
Zaanstad