[D66] Vredesstichter als soldaat (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Mar 10 11:01:11 CET 2022

Ik, eergisteren,
> Een schoonzoon van Putin is Nederlander en zou de eigenaar van het veld
> zijn.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bron:  Telegraaf
Datum: 9 maart 2022

Vermeende Nederlandse schoonzoon Poetin spreekt geruchten
tegen: 'Daar klopt niets van'

AMSTERDAM - Jorrit Faassen is de afgelopen dagen vaak in het nieuws
geweest omdat hij een stuk grond zou hebben gekocht in Duivendrecht.
Daar is ophef over ontstaan omdat de 42-jarige man getrouwd zou zijn met
de oudste dochter van Vladimir Poetin, Maria Poetin. Dat zou dan weer
betekenen dat de schoonvader van Faassen de Russische president zou
zijn, die een oorlog is gestart met Oekraine.

Tegen Follow The Money zegt Faassen nu dat het verhaal over zijn
vermeende schoonvader niet klopt. 'Ik wil dat verhaal best eens uit de
wereld helpen', zegt Faassen tegen de nieuwswebsite, 'maar ik moet even
nadenken hoe ik dat precies wil doen.'

De relatie van Maria en Jorrit lekte uit in 2013, tot onvrede van het
Kremlin destijds. De Russische president zou zelfs een keer op bezoek
zijn geweest bij het stel in Nederland. Inmiddels woont Faassen al
enkele jaren niet meer in Nederland.

--------
(c) 2022 Medialand