[D66] Huisartsen: Zorg wordt te weinig voorbereid op nieuwe coronagolf

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Jun 26 11:16:14 CEST 2022

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> https://twitter.com/i/status/1524578490556682241
> Dr Malone telling more truth bombs!!!
> On 6/24/22 11:21, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> [Momenteel zitten we in de 9de - snel stijgende - coronagolf; a.s.
> zondag krijg ik m'n 5de prikkie]

Ben zojuist in het GGD-paviljoen voor de Rai in Amsterdam voor de 5de
maal geprikt. De administratie deed wat moeilijk (meneer, U bent al 4x
geprikt) maar de GGD-arts vond het prima dat ik een afspraak gemaakt had
voor een 5de prik Er waren trouwens maar 3 mensen om geprikt te worden;
toen ik wegging, kwamen er nog wat kinderen voor een prik.

Het is nog niet duidelijk of dit GGD paviljoen over 2 maanden sluit;
zoja, dan verhuist men weer naar de Rai zelf. Het gaat kennelijk niet
echt weg.