[D66] OM

RO jugg at ziggo.nl
Wed Jun 15 17:57:40 CEST 2022

Ik herinnerde me de clash tussen Freek de Jonge en Peter R. de Vries
(Die hollandse crimi-klojo) bij P&W. De Jonge had gelijk in zijn
voorspelling dat de Vries nog eens tegen een kogel zou lopen. En de
crimi-lovers van het OM kunnen het nu niet bont genoeg maken om wellicht
onschuldigen levenslang weg te stoppen enkel uit wraakmotief en om een
voorbeeld te stellen wat er gebeurd als zo'n talkshowfiguur en 's
Nederlands kijkbuislieveling als de Vries geliquideerd wordt.

Wat is het OM voor een organisatie tegenwoordig eigenlijk?

Crimi-Chauvenist? Mediageile en openbare malloten?

R.O.