[D66] Borgen etc...

RO jugg at ziggo.nl
Thu Jun 9 14:30:56 CEST 2022

Ik was die Deense Borgen serie aan het zoeken, maar het schijnt dat die
alleen bij een NPO Start abo te zien is. Met de inflatie van vandaag
denk ik toch wel ff twee keer na om weer een abo af te sluiten. En zeker
geen NPO. Netflix heb ik ook niet want daar hebben ze amper arthouse
films. Af en toe kijk ik https://picl.nl/films/

René Oudeweg

--

...Fluks heeft de consequente gewoonte me bij m'n oude pseudoniem te
quoten. Eigenlijk heb ik een niemandsnaam, vandaar ook Oudeweg...