[D66] Regeren is wegkijken: Corona-gekte (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jun 3 16:41:58 CEST 2022

Ik, afgelopen disnsdag,
> Gisteren fietste ik op de Schipholweg (...). Het viel me op dat
> de Corona-test/vaccinatie-hal van Schiphol op dat moment werd
> *afgebroken*. (...) Dat 'voorbereid zijn op de terugkeer van
> corona in de herfst' is volkomen leugen.

Vanmorgen fietste ik langs de Corona-test/vaccinatie-hal voor de Rai in
Amsterdam. Ik ging even informeren naar het hoe en wat...

Geloof het of niet (zal wel niet): deze hal zal in augustus worden
*afgebroken*. Dus 1 maand eerder dan de gekken van RIVM/VWS claimen
volledig te zijn voorbereid op de volgende coronagolf ! Overigens zouden
we momenteel al in die volgende coronagolf kunnen zitten - dit is echter
onduidelijk aangezien RIVM/VWS zo vreselijk zitten te knoeien met de
data. Maar er is een stijgende tendens.

Ik informeerde tevens naar de volgende boosterprik en kreeg te horen dat
hierover *nog geen beslissingen zijn genomen*. Kennelijk valt deze
beslissing pas *nadat* alle vaccinatie-punten waar de booster kan worden
gezet zijn ontmanteld. Kan je lachen...  :-(

...geen wonder dat al die pseudo-wetenschappers momenteel zo voor Van
Dissel opkomen...