[D66] Kaag: "De stilte van het zwijgen"

RO jugg at ziggo.nl
Wed Jun 1 10:27:20 CEST 2022

Natuurlijk weten we, en Kaag, wat er speelt. Hobbes enzo, zonder de
nationale staat zijn we overgeleverd aan de oorlog van allen tegen
allen. (De multicult oorlog en de buitenlandse oorlogen) Kaag vat het
stilzwijgend toestemmen met rechts (is D66 niet ook rechts geworden?)
wellicht als een daad die niet onbeantwoord kan blijven.

Probleem is dat D66 nog illusies koestert in een federaal Europa. Als ik
zou moeten kiezen dan toch liever gewoon "Europa" en "Limburg" zonder al
die politieke poespas.

Politici willen zichzelf in woord en geschrift nogal eens zelf moreel de
maat nemen. Daarna handelen is een tweede.

Dat D66 weer aangeschoven heeft bij Rutte lijkt me nogal tegenstrijdig
met jezelf voortdurend moreel de maat nemen.

R.O.