[D66] Buitenlandse kranten verdwenen in de kiosken

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sun Jul 31 16:43:00 CEST 2022

En als je ff een paar kilometer fietst naar Kaldenkirchen? Is het daar beter gesteld met de Duitse kranten? En dan bedoel ik niet dat BILD pleepapier, maar redelijke kwaliteitskranten als Frankfurter Algemeine Zeitung?
Ik kom ook niet meer bij AKO, maar dat komt omdat ik niet met de trein, maar op de fiets naar m'n werk ga. Reden dat je niet NL kranten niet meer kunt krijgen is volgens mij de lawine aan kranten via internet, al dan niet achter betaalmuur.

Ernst Debets/
Zaanstad