[D66] Klimaatgeloof en nazisme: Der ewige Koala (4)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jul 20 11:43:01 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Op het NOS journaal rennen al brandende mensen voorbij in de hel
> genaamd
> "planeet Aarde".

Een paar maanden geleden zond het NOS Journaal een item uit over
bosbranden in Australie. Het ging over mensen die koala-beertjes uit het
vuur poogden redden en opvingen.

Gisteren was het heet in ons land en voor het NOS Journaal betekent dit
dat er zoveel mogelijk items over haar klimaatcrisis dienen te worden
uitgezonden teneinde het Nederlandse volk optimaal te misleiden.

In het journaal van 20:00,
   https://www.npostart.nl/nos-journaal/19-07-2022/POW_05158716
dook zowaar een item op *van een paar seconden* waarin werd beweerd dat
dankzij de klimaatcrisis Australische dieren zouden gaan uitsterven. Men
toonde een paar seconden van voornoemd koala-filmpje van een paar
maanden geleden maar deed voorkomen dat het recent zou zijn (in
Australie is het trouwens winter en dan is de kans op bosbranden niet
erg groot).

Betrapt !

> Overigens zou Dr. Fluks goed de rol van de Iraakse minister van
> Klimaatpropaganda kunnen vervullen...

Leuk. Maar ik propageer niets, ik ben er juist tegen.

Ik heb ooit van KNMI-directeur Tennekes op college geleerd om
weerkaartjes te interpreteren, dus ik kan het gewoon zien van de
wetenschappelijke kant (en ik kan Vrijmetselarij zien, dus ik kan het
ook zien van de pseudo-wetenschappelijke kant). Tennekes (vorig jaar
overleden) is van het KNMI geschopt omdat hij niet in de klimaatcrisis
geloofde. Tegenwoordig noemen woke-gelovigen dit 'cancelen'.
Klimaatgelovigen proberen zich te ontdoen van andersdenkenden en noemen
hun geloof vervolgens 'wetenschap' want er zou geen wetenschappelijk
weerwoord zijn. Tja...

Gisteren was het bij mij in Amsterdam 25-28 graden Celsius. Op dit
moment 27 graden.