[D66] Klimaatgeloof en nazisme (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jul 19 11:36:36 CEST 2022

In het 20:00 NOS Journaal van gisteren,
   https://www.npostart.nl/nos-journaal/18-07-2022/POW_05158715
zat - uiteraard - klimaatpropaganda (want: warme dag en dan komen de
klimaatwappies op de TV, net als bij alle andere weertypes trouwens want
men heeft een geloof dat alles verklaart), maar toen weerman Gerrit
Hiemstra het journaal afsloot, gebeurde er iets opmerkelijks...

...hij zei zowaar exact hetzelfde als ik hier zondag j.l. gezegd had.
Kennelijk heeft hij meteorologie gestudeerd (net als ik, trouwens).

Plaatje KNMI van vandaag en voorspelling morgen,
https://cdn.knmi.nl/knmi/map/page/weer/waarschuwingen_verwachtingen/weerkaarten/AL1900_large.gif
https://cdn.knmi.nl/knmi/map/page/weer/waarschuwingen_verwachtingen/weerkaarten/PL2000_large.gif

Er komt morgen een flinke plens water aan, de temperatuur keldert en we
worden verwend met lage drukgebiedjes.

Gisteren was het bij mij (in Amsterdam) trouwens 24-26 graden Celsius.
Geen 35.