[D66] Vliegende schotels

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jul 2 08:35:35 CEST 2022

Ik, gisteren,
> Morgen, om half negen in de ochtend Nederlandse tijd, haalt Sirius de
> Zon
> in dus er staan ons dit weekeinde bizarre zaken te wachten.

Nu dus.

Vanmorgen, een klein uur geleden, deed ik de radio aan (NPO-1) en het
ging over het landen van vliegende schotels.

Het verhaal is opgehangen aan het Roswell UFO incident van 2 juli 1947
en gaat (voor de goede verstaander) ook alweer over het inhalen van de
Zon door Sirus. De hysterie deed nadien de rest. Net als bij dat
klimaatgedoe, trouwens - en in Nederland thans met stikstof.

Astrologie is een raar iets. Velen ontkennen dat het zou bestaan en
vervolgens denken ze er de ganse dag aan zonder het zelf te beseffen.