[D66] Beleidswijziging: Mondkapjeshater Van Dissel predikt *medische* mondkapjes*plicht*

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jan 11 09:13:12 CET 2022

Hoewel geen medicus heb ik een stapel medische mondkapjes in huis. Tot
gisteren betekende dit dat ik volgens politiek-correcten nazi zou zijn.
Maar nu de God uit Bilthoven heeft gesproken willen ze maar al te graag
zelf ook nazi zijn (dit gaat zo maar niet, politiek-correcten). Het
graaien naar medische mondkapjes is begonnen. De sterksten gaan
uiteraard voor.

Zouden er genoeg medische mondkapjes in Nederland zijn ? Moeten ze weer
uit het buitenland komen en staat het Land van Gekke Henkie weer
achteraan in de rij ?

Sywert, waar ben je - de natie heeft je nodig !