[D66] Zwarte dag voor de Democratie

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jan 10 11:42:49 CET 2022

Zojuist is het kabinet Rutte IV democratisch aangetreden. Het is een
kabinet dat het volk niet wil en dus heeft de democratie niets te maken
met wat het volk wil. Ofwel: Het gaat niet goed met de democratie. Ze is
doodziek en heeft in het ergste geval zelfs afgedaan. Rutte IV: Oude
wijn in nieuwe zakken.

Wat opviel is dat de meeste D6-bewindslieden zworen bij God Almachtig.
Tja, je bent van een Christelijke partij of niet. Vreselijk dat D66
inmiddels lijkt te zijn toegetreden tot de confessionele bende. Een paar
jaar geleden werd er vanuit D66 nogal gescholden op God en de vraag
lijkt daarom gerechtvaardigd welke God momenteel zoal Almachtig zou
zijn.

Er is veel te doen over de teloorgang van de democratie. Niet alleen in
Nederland maar ook daarbuiten. Heeft dit soms iets te maken met de
corona-pandemie ? Met kan hier op 2 manieren naar kijken...
* De teloorgang van de democratie dient als wegkijker voor de
corona-pandemie.
   Dit doen de politiek-correcte mainstream media.
* De corona-pandemie dient als wegkijker voor de teloorgang van de
democratie.
   Dit beweren corona-wappies.
De 3de manier om er naar te kijken is dat een dergelijk verband in het
geheel niet bestaat.  Mij lijkt dit het meest waarschijnlijke. Maar ik
ben noch politiek-correct noch wappie.

Wat menigeen zich afvraagt: Welke minister zal er als eerste uitvliegen
?

Marc Fluks, Amsterdam