[D66] Groudhog Day: 7de coronagolf slaat keihard toe (4)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jan 7 10:25:58 CET 2022

Gisteren meldde het RIVM (inclusief computerstoring) 24700 nieuwe
Covid-19 besmettingen/dag; Johns Hopkins meldde er echter 27022. De dag
ervoor waren de cijfers respectievelijk 24590 en 27199 (heb ik hier nog
gemeld). Inmiddels heeft het vervalsen van data weer eens toegeslagen:
het RIVM heeft van voornoemde 24590 inmiddels 24561 gemaakt (en morgen
zal het weer anders zijn, en overmorgen ook, en de dag erna nog eens,
enz. enz.).

Politici kijken weer eens weg door schande te spreken betreffende een
ondersteld verband tussen een fakkeldrager voor de huisdeur van Kaag en
het FvD (dit omdat D66 verantwoordelijk zij voor het bestaan van het
rechts-conservatieve Rutte III en Rutte IV, neem ik aan). Schande
spreken van het vervalsen van data door het RIVM en een achtelijk
coronabeleid van Rutte III is er niet bij. De Kamer zit immers vol met
virus-wappies. Voor wie van het virus af wil (mensen als ik, dus), is de
rest van het zooitje echt net zo gek bezig als het FvD en BVNL doen.
Vandaar dat men wegkijkt.

Komt hier opendraaien van de Groningse gaskraan nog eens bij (omdat de
Duitsers kerncentrales menen te moeten sluiten). Rutte III blijft tot de
laatste dag van haar miezerige bestaan de meest ernstige misdaden jegens
het Nederlandse Volk plegen.