[D66] Ukrainecrisis, Spoeddebat Tweede Kamer 4 dagen uitgesteld (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Feb 24 17:50:28 CET 2022

Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com>,
> Of je nou voor of tegen dat Associatieverdrag was, dit lijkt me
> niet het moment om het te verscheuren. Als dat al zou kunnen,
> want het is een Europees verdrag.

't Is toch vreselijk dat men een *spoed*debat 4 dagen *uitstelt* ?
Dit maakt de Nederlandse politiek toch volkomen ongeloofwaardig ?
Of men het er mee eens is of niet - overal ter wereld laten politici
zich horen maar in Nederland zijn ze doodstil.

Wat ik bedoelde: Laat de Kamer eindelijk eens ophouden met dat gezwam
over *sancties* (zegt CNN trouwens ook - men neemt aan dat ook Biden dit
gaat zeggen). Zo orgineel ben ik niet, hoor. Ik heb vandaag een beetje
gekeken naar het hoe en wat (bronnen en zo). Vanmorgen NPO-1 TV aangehad
(zoals altijd vreselijk bekrompen, maar dit maal was het wel heel erg)
en vervolgens CNN (prima, dit is ware journalistiek).

De toespraak van president Biden wordt het komende uur verwacht.