[D66] Ukrainecrisis: Sancties: Brussel zegt Associatieverdrag met Ukraine op

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Feb 24 09:32:49 CET 2022

Brussel zegt Associatieverdrag met Ukraine op. Althans, dit neem ik aan.
In 2016 was het Nederlandse Volk bij referendum betreffende het
Associatieverdrag met Ukraine weer eens wijzer dan de Brusselse
poppenkast. En dus kwam Rutte met zijn inlegvel en stelde zich al doende
tegen ons Volk op. Het Associatieverdrag was een soort
pseudo-lidmaatschap van de EuroUnie (en van de NATO) en werkte als een
rode lap op de Russische stier - klaar ben je.

Ik, afgelopen maandag,
> Zou Rusland inderdaad Ukraine binnenvallen ?
> Mij lijkt van niet maar ik zie natuurlijk ook wel dat het Westen steeds
> hysterischer wordt.

De afgelopen dagen was het complete gekte. Degenen die altijd
leugenachtig beweerden dat we dankzij de EuroUnie sinds 1945 (toen de
EuroUnie nog niet bestond) geen oorlog hebben gehad in Europa (de Balkan
deed er even niet toe), zijn ontmaskerd. Putin had z'n kaarten voor de
borst moeten houden, natuurlijk - de man gaat ook niet vrijuit.

Van Baalen, vertolker van het Horst Wessellied en dus aanhanger van
Ukraine, is gelukkig dood maar Verhofstadt loopt nog steds vrij rond.
Kan die gek niet alsnog worden opgepakt teneinde te voorkomen dat hij
ons in een wereldwijde kernoorlog gaat storten ?

De Brusselse bende gaat thans *vergaderen* over sancties. Dezer dagen
zal hun EuroVlag branden op het Maidanplein. Had al lang dienen te
gebeuren - hier waren de Russen echt niet voor nodig geweest. Eurofielen
wanen nog steeds dat ze gelijk hebben. Het is oorlog maar ze hebben nog
steeds gelijk.

Oh m'n hemel, wat zijn ze toch gek.