[D66] In Brussel zitten geestelijke dwergen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Feb 21 17:43:19 CET 2022

Met alle propaganda die momenteel over ons hoofd wordt uitgestort is het
moeilijk te zien wat waar is en wat niet.

Als West-Europeaan ben ik geneigd de westerse propaganda te wantrouwen.
Daar waar het om Rusland gaat betreft het niet iets van de laatste tijd;
westerse propaganda betreffende Rusland en Belarus gaat naast Ukraine
ook over de Baltische staten, Hongarije en Polen. Het begon met
homo-blabla, dit lijkt inmiddels te zijn opgegaan in dat Woke-gedoe en
wat mij betreft is Wokeheid het nieuwe fascisme. Elk weldenkend mens
hoort tegen Wokeheid te zijn, ze verschilt niet van de beginjaren van
het nazisme. Rusland zegt hetzelfde en dus kunnen uitlatingen
dienaangaande van Rusland geen propaganda zijn. Ze kunnen hoogstens
kwalijke zaken maskeren - goede propaganda is immers deels waar.

Zou Rusland inderdaad Ukraine binnenvallen ?

Mij lijkt van niet maar ik zie natuurlijk ook wel dat het Westen steeds
hysterischer wordt. Men zal staan te juichen als de Russen inderdaad zo
stom zijn Ukraine binnen te vallen want dan zou de westerse propaganda
achteraf nog waar geweest zijn ook. Ik herinner mij echter de propaganda
aangaande Afghanistan, Iran, Iraq, Libie, Syrie en recentelijk kwam uit
dat het Tonkin-incident (Amerika vs. Noord-Vietnam) nooit heeft
plaatsgevonden.

Men moet reuze oppassen als er iets wordt beweerd.