[D66] Diversiteit en inclusiviteit ver te zoeken op D66-kandidatenlijsten

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Dec 5 14:52:35 CET 2022

Bron:   HP / De Tijd
Datum:  4 december 2022
Auteur: Geschreven door:Arthur van Amerongen

Divers D66 presenteert kieslijst Provinciale Staten 2023: roomblanker
dan
een braai van de Afrikaner Weerstandsbeweging

Diversiteit en inclusiviteit zijn ver te zoeken op de
D66-kandidatenlijsten voor de Provinciale Statenverkiezingen. Arthur van
Amerongen grasduinde door de kieslijsten van Noord-Holland en Groningen.

Ik had me nog zo voorgenomen om dit jaar niet meer over de reddeloze
zondaren van D66 te prediken, tot ik op Twitter een foto zag van de
Noord-Hollandse kandidaten voor de Provinciale Statenverkiezingen van
2023.
   https://twitter.com/D66NoordHolland/status/1599030191229108224/photo/1

[Er is meer tekst]

--------