[D66] 'Hollandse kwaliteit'

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Mon Aug 15 18:42:21 CEST 2022

Ja daar heb je gelijk in, Ernst. Ik heb onlangs een Internetradio van
het Duitse Technisat gekocht, maar het hapert soms zoals bij internet
verbindingen het geval is. Maar hij voldoet fur meine Bedürfnissen...
Ooit bij Philips gesolliciteerd maar ze wilden me niet. Sindsdien koop
ik niks meer van Philips.

Was laatst in het rommelige Keulen en schrok van de bedelaars die daar
de straten bevolken.

René Oudeweg/
Venlo