[D66] Hongerwinter 2022-2023

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Aug 12 10:42:34 CEST 2022

Ach, je moet maar denken dat het maar schreeuwlelijke Nederlanders zijn.
De wereld en de mens is al lang totaal verrot; een constatering die
Adorno ook al maakte. Dat hebben we te danken aan de Verlichting en de
Industriële Revoluties. Eigenlijk verlang ik wel naar de gevaarlijke
tijden. Suffe boel anders. Montaigne schreef dat filosofie een oefening
in sterven is. Dat is precies wat men moet leren.

Revolutie?

René Oudeweg