[D66] Zie de Mona schijnt door de Bomen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Sep 25 15:37:55 CEST 2021

Mona Keijzer is lid van de Tweede Kamer,
   https://www.cda.nl/keijzer
...ze kan dus overstappen van het CDA naar de Groep Omtzigt...

Zelf was ik nooit zo'n fan van haar maar daarom apprecieer ik haar stap
des te meer. Vreselijk dat D66 (weer eens) aan de verkeerde kant van het
ethisch spectrum opereert.

In een democratie had De Jonge al lang weg moeten wezen - kennelijk is
Nederland geen democratie want deze brokkenmaker gaat maar door, hierbij
gesteund door warhoofden in ons parlement. Tja, zoiets krijg je wanneer
men pseudo-wetenschap als het hoogste goed gaat beschouwen en van
anderen eist dat ze hetzelfde doen. Geloof dient verplicht te zijn of
zo.

VOOR DE ZOVEELSTE KEER: Men moet niet luisteren naar kwakzalvertypes als
Van Dissel - men moet afgaan op wat Fauci van het NIAID zegt. En men zou
moeten afgaan op serieuze wetenschappelijke publicaties. Maar goed,
paarlen voor de zwijnen - ze weten alles weer eens beter en dan gaat het
geheid fout.

Van D66 hebben we thans niets te verwachten maar wellicht dat het
Wilders alsnog lukt om gek De Jonge beentje te lichten. En waarom grijpt
het leger niet in ? Had al lang gemoeten...

Marc Fluks, Amsterdam