[D66] Grafiek: Gasprijs

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Oct 6 10:48:22 CEST 2021

Grafiek: Gasprijs
https://images0.persgroep.net/rcs/BtpWFLq6km757t5epNXvYmalsIA/diocontent/208541018/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8&desiredformat=webp

Ondertussen stegen de Nederlandse elektriciteitsprijzen tot 184 euro per
megawattuur, bijna een verdubbeling ten opzichte van begin september.

Zie,
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/energieprijzen-rijzen-de-pan-uit-en-brengen-economisch-herstel-in-gevaar-waarschuwt-imf~b9a82e9f/

Zelf vind ik zojuist een brief van woningbouwvereniging Stadgenoot in de
bus waarin met zoveel woorden wordt gezegd dat ik verplicht moet
overschakelen naar buurtverwarming (men gaat de warmte uit een kanaal
halen). Men heeft een enquete gehouden onder 451 gas-gebruikers in onze
buurt terwijl het werkelijke aantal 160 zij.

Kijk, zo gaan de dingen onder Chaos III.
En er staat ons nog veel meer ellende te wachten.