[D66] Coronachaos: Politici weigeren om iets te doen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Nov 25 17:31:50 CET 2021

In de lijst van Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl> stond tevens,
> Het verstrekken van "boosterprikken" wordt niet meer uitsluitend
> door GGD gedaan maar uitgebreid naar de huisartsen.

Net aan de huisarts gevraagd (ik was er vandaag voor 2 andere prikken) -
het mag niet. Zal wel iets te maken hebben met het koelen van het spul.

Zoals zo vaak ben ik het met je eens, trouwens.

'Hot from the needle': De EMA heeft vandaag het gebruik van Pfizer
goedgekeurd vanaf 5 jaar (eindelijk). Verder: Limburg is de
corona-hotspot van West-Europa. De EU wil dat de QR-code na 9 maanden
ongeldig wordt (maar ja, in Nederland lopen we te zeer achter, dit lukt
hier natuurlijk nooit).