[D66] Expert Concerns About COVID Vaccine Blood Clots

R.O. jugg at ziggo.nl
Sat May 29 11:12:42 CEST 2021

Image

<https://twitter.com/fritsander>
Fritsander Lahr
@fritsander
<https://twitter.com/fritsander>
Replying to
@fritsander <https://twitter.com/fritsander>
2/6 Om deze uitspraak te staven opende ik de Epidemiologische situatie
van het RIVM. Hieronder een foto van de ziekenhuis en IC opnames per
dag. Tot mijn verbazing daalden beide cijfers vorig jaar zonder vaccins
sneller dan dit jaar. Graag hoor ik van de minister hoe dit kan?
Translate Tweet
9:46 PM ยท May 27, 2021
<https://twitter.com/fritsander/status/1398002714655797248>