[D66] Expert Concerns About COVID Vaccine Blood Clots

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat May 29 08:46:09 CEST 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Prof. Bhakdi heeft me zojuist overtuigd.
> IK LAAT ME NIET VACCINEREN! NEVER NOOIT.

Alles heeft risico. Zowel het vaccineren als het niet-vaccineren. Door
vaccinatie daalt het aantal nieuwe besmettingen in Nederland (momenteel
stijgt het trouwens weer) en in Brazilie stijgt het omdat ze daar een
president hebben die alles doet om het vaccineren onmogelijk te maken.

Voor mij is de vaccinatie geen punt - wat mij betreft duurt alles steeds
weer opnieuw veel te lang. Aan de farmaceuten ligt het echt niet (zoals
falende politici ons willen doen geloven). En ik wantrouw de cijfers van
de overheid omdat deze bewijsbaar worden herschreven. Vandaar dat ik het
nu eens bijhoud hoe vaak (is het 3x of 30x per maand ?).

> Door massavaccinatie en toerisme duiken er nieuwe mutaties op. Ik
> voorspel een nog dodelijkere golf in de herfst.

Mutaties ontstaan door het niet-vaccineren. Het is wat raar om je niet
te laten vaccineren maar weer wel bang te zijn voor mutaties.

Hoe dan ook, De Jonge en Rutte waren gisteren tijdens de
corona-persconferentie opnieuw uitermate warrig. Dergelijke onzin
onthoudt toch niemand ? En dan de media: Op een gegeven moment kapte
NPO-1 ermee, ik naar RTL-Z maar die kapte er later ook weer mee, ik naar
TV Noord Holland maar deze zender hield het tenslotte ook voor gezien.
Tja... en maar klagen dat de burger slecht geinformeerd zij...