[D66] Montagnier

R.O. jugg at ziggo.nl
Fri May 28 14:22:10 CEST 2021

Dat kan best zijn dat hij een kwakzalver is, maar dat haalt zijn
tegenargumenten nog niet onderuit.

Ik heb m'n vaxafspraak afgezegd. Kijk het nog een poosje aan, en kijk
hoe het experiment met de deugburgers uit mijn jaargang verloopt. Ik
vertrouw erop dat m'n lijf ondertussen genoeg natuurlijke T-cellen kan
produceren. Het nadeel van vaccineren is ook dat je de aandacht laat
verslappen en eerder besmet raakt. Bovendien hoef ik niet zo nodig op
vakantie naar het buitenland. Ben immers permanent met Innere Emigration...