[D66] George Soros jaagt Nederlanders hun sociale huurhuis uit

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon May 17 11:54:15 CEST 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Het probleem hier is niet Soros maar die klote-Nederlanders zelf die de
> sociale woningbouw in de uitverkoop doen.

De verhuurderverheffing was - doelbewust - beleid om de volkshuisvesting
kapot te maken en da's inmiddels  gelukt. Zeg maar: Een neoliberaal
succesje.

Ik heb er hier zelf een aantal keer op gewezen dat Soros niet deugt (hij
stal in 1992 een miljard van de Bank of England) en nog steeds zitten
neoliberalen te dwepen met deze vreselijke oplichter omdat hij de
democratie zou zitten te bevorderen. Wie de praktijken van deze meneer
afwijst zou volgens neoliberalen iets tegen joden hebben want Soros
schijnt joods te wezen. Kennelijk zou een jood verheven zijn boven de
misdaad of zo. Kijk maar wat er momenteel in het Nabije Oosten gebeurt -
de mainstream media vinden het prachtig dat de Palestijnen momenteel
flink op hun donder krijgen. Op de burelen van de NOS is het feest.