[D66] industriekrant Trouw

R.O. jugg at ziggo.nl
Wed May 5 11:27:44 CEST 2021

Geel zwart is de tweekleur, zoals bij een wesp.

De volgende artikelen t/m #666 overstijgen hopelijk je telegraafniveau.
Een slecht gekozen covidartikel #666 zal je zesjespartij geen dienst
doen... Bovendien is er maar één überhexasist in dat ben ik. Dat is een
kwestie van geduld en de kalender bestuderen, weet u nog?...

We gaan luisteren naar Frau Merkel of zij Limburg annexeert.